slot lucky neko slot wild bounty slot aztec gems

افزایش سرعت مطالعه

خط بری | یک راهکار افزایش سرعت مطالعه

قبل از اینکه ما چیزی رو بفهمیم اون مسئله باید از طریق حواس پنجگانه ما به مغزمون برسه. مسئله اینجاست که اکثر ما با حواس بینایی و شنوایی مطالعه می کنیم. ولی اگه بتونیم یه حس دیگه، یعنی لامسه رو درگیر مطالعه کنیم (با خط بری کردن) احتمال این که حواسمون پرت چیز دیگه ای بشه کمتره و همچنین باعث میشه با چشممون برنگردیم به عقب و یا خطی که هستیم رو گم کنیم. انجام مداوم این تمرین باعث افزایش سرعت مطالعه دانش آموزان میشه. خط بری باید با انگشت اشاره باشه و سعی ما هم باید بر این باشه چشممون با انگشتمون هماهنگ باشه.

چشمتون مثل عقاب باشه

گفتم که باید چشممون با دستمون زمان خط بری هماهنگ باشه. اما چجوری؟ کتابی رو که در دست دارید برعکس کنید و شروع کنید به خط بری کردن. برعکس کردن کتاب فقط و فقط به خاطر اینه که شما وسوسه خوندن کلمات رو نداشته باشید. شما با این تمرین فقط قراره که کلمات رو با چشمتون دنبال کنید و خط بری کنید. هرچقدر که توی یک دقیقه خوندید رو ثبت کنید و دفعه بعدی سعی کنید همون مقدار رو در ۵۵ ثانیه بخونید و همین جوری سعی کنید دوباره و دوباره این تمرین تند خوانی رو انجام بدید. این کار به شدت چشم شما رو قوی می‌ کنه. این تمرین رو به مدت ۱۰ دقیقه و برای یک هفته انجام بدید.

هدف مطالعاتی خودتون رو مشخص کنید

یکی از جواب های سوال «چگونه سرعت مطالعه را افزایش دهیم» اینه که با برنامه درس بخونید. برنامه ریزی کردن و اینکه بدونیم قراره کجا برسیم، می تونه به شدت باعث افزایش سرعت مطالعه ما بشه. اما حتی اگه برنامه ریزی خاصی ندارید، قبل از هر بخش مطالعاتی بنویسید که قراره چند صفحه مطالعه کنید و سعی کنید تمام تلاشتون رو بکنید تا به اون هدف تعیین شده در زمان مشخص برسید. اگر نمیدونید چطور باید برای درس خوندن برنامه ریزی کنید، میتونید ویدیو آموزش برنامه ریزی ذرسی وب سایت نوجوون یار رو نگاه کنید و کلی نکته ی کارآمد یادبگیرید.

سرعت مطالعه خودت رو افزایش بده

هر دفعه که خواستید هدف گذاری کنید، سعی کنید یک صفحه بیشتر از اون چیزی که دفعه قبل مطالعه داشتید بخونید و کم کم با این کار سرعت مطالعه خودتون رو افزایش بدید. می تونید یه برگه برای خودتون داشته باشید rtp slot pragmatic و رکوردی که هر دفعه می زنید رو یادداشت کنید.

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

toto88

sicbo online slot bet kecil slot jajanan pasar slot88 https://www.bencooperphotography.com/server-rusia/ https://tunisiamedicaltourism.com/bonus-new-member/ https://www.radiomega.net/spaceman/